JAG SUGER..

..på att uppdatera. även fast jag sitter flera timmar vid datorn varje dag så bloggar jag inte. för jag har inget att skriva om förutom vad jag gör men kul liksom, nja. idag har jag inte gjort något speciellt egentligen. klippt gräset, oljat in altan trappan och plockat sten. och nu ikväll har jag rakat benen, gjort ansiktsmask och duschat. sitter i morgonrocken nu och slänger upp lite listor som jag gjort under dan.
Tre saker jag inte förstår mig på: rubikskuber, en sak och mig själv ibland
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobilen, fjärrkontroller och massa papper
Tre saker jag gör just nu: fixar musik till mobilen, tuggar tuggummi och skriver
Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka till usa, skriva en dagboksbok och något extra typ
Tre saker jag kan: böja bak tummen, ha kul, och städa
Tre saker jag inte kan: köra moppe, skejta, bakåtvolt
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: musik, dig själv och mig!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga, photoshop och disco freestyle
Tre favoriträtter: kött, pizza och stuvade makaroner
Tre saker jag inte förstår mig på: rubikskuber, en sak och mig själv ibland
Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: mobilen, fjärrkontroller och massa papper
Tre saker jag gör just nu: fixar musik till mobilen, tuggar tuggummi och skriver
Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka till usa, skriva en dagboksbok och något extra typ
Tre saker jag kan: böja bak tummen, ha kul, och städa
Tre saker jag inte kan: köra moppe, skejta, bakåtvolt
Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: musik, dig själv och mig!
Tre saker jag skulle vilja lära mig: sjunga, photoshop och disco freestyle
Tre favoriträtter: kött, pizza och stuvade makaroner


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0