It's friday, it's holiday!

Tog skolkort idag. Hoppas det blir bra, speciellt klassfotot för det kommer ju alla se i skolkatalogen o så. Slutade halv ett idag, tummen upp! Var med Lovisa innan tävlingsträningen. Jag och Emma ska göra en ny pardans, så vi har börjat lite idag. Inte så långt för våra ideér är slut. När träningen va slut stannade jag och Lovisa kvar och stretchade lite. Skulle vart med henne igen nu ikväll men det började regna så det lockade inte att gå ut då.

Nu ska jag kolla på sex and the city. Kan ju också säga att jag har stark träningsvärk från både igår och idag. Benen, ryggen, armarna, armhålorna, armvecken, nacken, höfterna är en aning stela nu. Men det är ett bra tecken! :)


Gillar det nymålade röda golvet på dv, och möbleringen. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0