ECLISPE

La mig vid halv tre igår, och blev väckt vid nio idag för att alla skulle hjälpas åt att städa. Men jag somnade om flera gånger fast mamma och Emil försökte väcka mig. Vid ett hade jag kommit upp, duschat och ätit frukost iallafall. Så då var jag igång och städade i mitt rum. Har rensat allting typ och mamma damsög. Ska damma och tvätta sofföverdraget och sängkläderna senare.

På kvällen var jag, mamma, emil, lovisa, susanne, lisa, simon i skövde. Åt först på mc'donalds sen köpte jag och Lovisa godis innan eclipse började. Vi kanske är lite efter ja? Salongen hade bara 6 rader, och vi satt längst fram. Nu har vi iallafall också sett den. Den var bra men hade förväntat mig bättre. Resten av kvällen var vi först på stan, när Jeppe ringde och bad oss komma till Linus där några skulle tälta.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0