Den dära osten..

Ni behöver verkligen inte läsa det här, men jag tyckte det var kul, haha..!


Gick och mötte Lovisa. Vi gick till stan och kollade på lindex och cosy4you, sen köpte jag tekakor på ica. På kungsbro träffade vi Jesper, Victor, Jonis, Eddie och Jacob. Sen cyklade dom till forsen, och vi gick dit till dom. Lovisa och Eddie gick därifrån vid sju. Vid halv åtta åkte/gick vi som var kvar därifrån. Jag gick till js och skulle köpa ost men det fanns inte den vi brukar ha. Utanför js stöter jag på Filip och Per, som frågar efter Jack osv. När jag kom ut igen åkte dom precis. Trökigt tänkte jag, då fick jag gå själv till stan. Men Victor kom cyklandes igen så vi gick och prata tills han var utanför lägenheten. Då fortsatte jag till ica, men när jag ser att det är tomt på parkeringen kom jag på att det var ju inventering där idag så dom stängde tidigare. Då gick jag gå till konsum istället, där dom inte heller hade "våran" ost, eller jo det hade dom men inte i rätt storlek (?) haha.. Den stora fick inte plats i min väska. Och jag orkade inte stå i någon av de långa köerna som var, antagligen för att ica va stängt. Så jag gick tillbaka hem utan någon ost, Med lite skoskav.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0