aaargh!

Jag kommer verkligen va helt död när jag ska upp till skolan på tisdag. Alarmet var på klockan åtta imorse och jag kom inte upp försen elva. :o

Har vart med Jeppe och Jack idag, förut. När vi var på kungsbro så säger dom till några ungar att dom ska kasta äpplen och skit på mig. Vilket dom gjorde. Och jag var redan irriterad så när ungarna inte slutade fick jag ryck efter dom. Så det sluta med att Jeppe och Jack sprang efter mig och tog tag i mig och släpade mig därifrån. Fuck va irriterad jag va då. Sen prata dom med mig ett tag så jag lugnade ner mig. Haha.. det låter som att jag haft värsta rycket. Men ne jag va bara irriterad och ville få klart för ungarna att man inte kastar äpplen på någon som inte gjort dom något.

Åt mackor hos mamma förut och nu har jag ätit tacopaj hos pappa. Proppmätt.. Ska träffa pojkarna nu igen och kolla på film eller något.

En arg rebecca i eftermiddags.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0