01:01 - Godnatt

Jag ska va utan små ätandet och godis helt fram tills jag fyller år. Sen när jag är frisk från förkylningen så ska jag börja träna mer och seriöst. Idag hade jag klarat mig från godis och sånt i en vecka, självklart kommer Jeppes pappa Stefan ner och ska promt bju på en vinigum. Första gången sa jag nej sen andra gången kasta han den i händerna på mig så det va bara att tacka och käka upp. Aja, en på en månad (ungefär) kan väl inte va så farligt.

Min sociala msn Bamel drog för fem minuter sen så nu sitter jag med ansiktsmask som ska tas bort alldeles snart, och borsta tänderna. Sen sova. Har en deal med Lovisa imorgon att vara klar klockan elva, senast.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0