*skulle publicerats igår kväll, opps*

Orkar inte blogga, har inget kul att blogga om heller.
Men idag var jag med Cajsa och Lovisa efter skolan. När Cajsa åkte hem cyklade jag och Lovisa runt och tjötade massa. Efter kvällsmaten, som var tacos idag igen, skulle vi gå runt ute lite men vi kom inte så långt innan vi mötte Moa och Sara. Vi stog i nästan en timme och flamsa om massa. Hahaha! x)
Klockan blev så mycket att det var dags att gå hem igen.
SKIT! Kunde inte träna idag för mitt vänstra knä knäcktes igår på träningen. Men det börjar bli bättre nu. Förra veckan var det handleden och nu knät. Hoppas det inte blir något nästa vecka, för jag måste träna nu!


Nu: tvätta ansiktet, hämta juice, kolla på bella&tyra show.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0