T I S D A G . .

Idag på elevens val, kör alltså, var vi i kyrkan och sjöng på eftermiddan. Sen fick vi sluta ganska mycket tidigare än vad vi skulle. Då åkte jag, Cajsa och Lovisa till Cajsa för hon skulle hämta danskläder. Sen åkte vi till Lovisa och åt. Linnea kom sen också. En stund innan 18:00 åkte vi till stan och lämnade en sladd på simons till Lovisas dator som är trasig. Därifrån åkte vi till dansen som började klockan 19 egentligen så vi var väldigt tidiga.
Gruppträningen var ganska degig(?) Det var fyra grupper i en sal som skulle träna så det var väldigt trångt.
Fuck the power!
Nu ska jag lyssna och försöka lära mig låtarna som vi sjunger på elevens val. Sen kanske jag kan försöka att lägga mig i tid så att jag inte somnar så sent som jag brukar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0