Snö i april?!

Sista dagen med elevens val idag. Och vi fick sluta mycket tidigare igen. Men jag & Lovisa var kvar i skolan en halvtimme för vi ville inte cykla när det SNÖADE så mycket. Snöade i april?! Förra veckan var det så bra väder att man kunde vara ute barfota i tights och tröja. Nu är det vinterjacka? Hoppas det inte snöar mera och att det blir vår väder på riktigt nu. Tror att det ska bli bättre väder nästa vecka iallfall.
Mellan 18-20 var det öppet hus på skolan. Dom som hade haft kör sjöng två låtar två gånger. Och den ena, Solen i (ö)gonen började vi med idag..
Imorgon är det vanlig skola igen, läxor..
Så nu måste jag studa spanska läxan som är till imorgon. Sen har vi NO och svenska läxa till fredag också. Jag kan bara säga att jag längtar till fredag kväll. Inga läxor att tänka på, helg, fri helt enkelt.
För en halv timme sen kom jag på att det är andra avenyn nu också men det ska jag kolla på på datorn sen efter spanska läxan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0