Måndag..

Skolan idag var hmm.. väldigt rolig. Han blev ägd. Och dom andra var ju för roliga dom asså.
Efter skolan var jag med Lovisa. Vi köpte årets första kulglass, tränade ute, var ute och gick, gjorde hamburgare. Vädret idag var perfekt! Vi var ute i vanliga inne kläder utan jackor eller något sånt. Och tränade ute barfota. Våra fötter va ganska smutsiga och gröna när vi kom in. Sen gjorde vi kvällsmat, hamburgare, som gjorde mig proppmätt.
Jag har inte letat/hittat kamera laddaren så jag orkar inte försöka få igång den för att lägga in helgens outifts. Även fast jag sa att jag skulle det.
Men här är måndagens istället.
Sjalen är über bra. Men det är egentligen mamma som har köpt den, alltså vill hon inte att jag använder den. :/ Men imorse var det verkligen kläd-kris så då tog jag den ändå. *opsidaisy*
Nu måste jag verkligen läsa på till engelska provet. Shit asså?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0