Lite om idag..

Nu ska jag berätta lite.. Idag i skolan var det någon musik föreställning som massa klasser kollade på, våran klass också. Det var tre "gubbar" som spelade musik på tex: en cykel, en längdskida, i flaskor och med pingis rack och boll och lite andra saker. En av dom beatboxade, han hette något.. Svante Drake, tror jag. Om det är hans riktiga namn så skrattar jag, vilket namn eller.
Det var ganska roligt att se, men hur orkade dom egentligen?
Jag kollade på lindex i stan förut, jackan fanns inte. :( Men ska kolla om den finns i någon annan lindex affär, hoppas hoppas!!
Annars blir det antagligen den andra jackan men.. vilken färg isåfall..
Ska sova snart. När jag har plockat i ordning på allt som ligger över min säng. Igen. Sängen är bra att lägga saker över!
Och till att sova i, ZzzzzZzz.. ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0