KLOCKRENA GRUPPER PÅ FACEBOOK!

"jag hatar när man ska sjunga med i en låt och artisten sjunger fel."

"Vi som tycker matteboken ska bli vuxen och lösa sina egna problem!"

"Hoppas läraren kommer försent, och så kommer hon, :)"

"Om inte mamma hittar det så är det borta !"

"Aa... eller va?"

"Tjejer tänker bara på sex medan killar vill prata känslor."

"Vi som hatar att få en grävling i örat när vi gör en kullerbytta.."

"Every time my phone vibrates , i wish it was you."

"Det säjs att man lär sej av sina misstag, då måste jag vara ett jävla geni!"

"polisen: vi ska gå igenom din bil. du: är det inte lättare att gå runt?"

"jag älskar rykten, dom berättar saker om mig själv som jag aldrig vetat!"

"är du från island? "nej" så får man ett utbrott :pPpPpPpPpP."







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0