Jackor..

Idag har jag gjort nästan allt som jag skrev förut att jag kunde/skulle göra. Köpt glass, vart ute, skrivit klart "den fjärde akten", kollat lite på byxor och jackor. Men har inte fixat något med bloggen. Förutom lite blogg chatt med andra. Har inte heller gjort veckans (jobbiga) ord, men det gör jag imorgon.
Jag har precis kollat på andra avenyn också, på datorn.
Hann bara kolla lite efter jackor förut men dom som var snygga enligt mig är dom som jag har kollat på tidigare.. Så funderar nu igen..
Helst av allt skulle jag vilja ha den här (men min storlek är slut på nätet, ska kolla framme i stan också)
Annars blir det kanske någon av domma, men jag tycker armarna är för långa och det är inte så bra att dom trycks in sen ut i slutet i midjan, om ni förstår?
Hmm.. gillar inte denna gråa lika mycket, som den övanför.
Om det är någon som läser detta som har den här jackan i grå eller svart, och har lust att ta en bra bild (när den är på) och visa den för mig på något sätt sen.
En bra bild just nu = en framifrån utan något hängande framför. KOMMENTERA INLÄGGET ISÅFALL!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0