Igår och idag, nu.

Har inte skrivit så mycket här nu, har inte suttit vid datorn så mycket i helgen hittils. Lite igår kväll också nu. Jaja, min blogg jag skriver när jag vill.

Igår var jag med Cajsa och Lovisa efter skolan. Sen åkte jag och Lovisa till dansen. Och sen var vi med på fysen. På kvällen sov vi över och gjorde lite olika saker.

Idag vaknade vi vid tolv. Sen har vi varit ute sen halv tre och tränat massa. Eller, hållt igång hela tiden. Först åkte vi kickboard förbi Moa och Sara så då pratade vi med dom en stund och Moa tog kort med sin systemkamera som hon precis hade vart och köpt. Sen åkte vi och letade efter en bra gräsplätt. Men det fanns ingen idag så vi åkte till Lovisa och var där och tränade resten av tiden. Vi gjorde massa akrobatik och dansade. Jag gjorde inte så mycket hela  tiden för min vänstra handled har knäckts. Men jag har ett handledsskydd så att jag inte kan vicka på den för mycket. Men jag kan göra endel saker utan att det gör ont ändå.

Det är vad jag har gjort i helgen hittils. Det som är bäst är att jag är på super bra humör och pigg.


Bytte till mamma igår och sov där med Lovisa. Men nu är jag hos pappa till imorgon, jag skulle tydligen sova här inatt. It's okey for me so whatever.






(har inte kameran eller kamera sladden hos pappa nu så jag lägger ut helgens outfits och kanske några andra filmer/bilder)


Nu ska jag kolla bloggar!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0