Friday night, jag är super mega trött!

It's friday!
Är as trött nu så jag berättar bara vad jag gjort idag. Skolan, dans och fys, stan, glass, freestyle. Jag och Lovisa var med på fysen också, första gången i år. Yeah! Sen träffade jag och Lovisa lite folk på stan och pratade. Sen har vi åkt kickboard och cyklat i mörkret. oooh..
Förut skulle jag lukta på en gammal DATE parfym och då så sprutar jag åt fel håll utan att jag tänkte mig för så jag fick det i ansiktet och i ögonen. Hmm.. i'm smart!
Jag och Lovisa kolla på bella&tyra show nu eftersom att det bara hackade igår så orkade jag inte kolla då. Sen ska vi sova.
(lägger in dagens outfit imorgon istället..)
God natt..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0