För trånga jeansleggins!

Bloggen ser inte så bra ut nu, men det var värre förut. Ska fixa den när jag får tid någon dag.
Lägger ut dagens outfit en annan dag. Resten av veckans outfits på söndag typ.
Gruppträning förut. Som gick bra ända till slutet, sen slutade det inte så bra. Funderar alltså..
Förresten idag skulle jag ha på mig mina nya svarta jeansleggins som jag köpte i lördags i ullared. Och eftersom att det var så lång kö till provrummen så provade jag dom inte utan köpte dom bara. Och dom hade suttit bra om dom inte hade varit så tajta längst ner, jag får inte ens över dom över hälen/foten. Så mamma ska försöka fixa dom imorgon så jag kan använda dom ändå. Hoppas det går!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0