2 april - 10

Idag har jag vart irriterad. Jag klarar inte mer än en vecka just nu! Vid tre var jag med Cajsa, Linnea och Lovisa. När Lovisa åkte hem åkte jag, Cajsa och Linnea till några ställen och tog kort och så. Sen åkte vi till Linnea för vi frös as mycket, drack varm oboy och kollade på bilderna som vi hade tagit.
Nu är jag hemma och har fixat in alla bider på datorn, och ätit. Ska tvätta bort sminket nu och ta på mig pyjamas, och poppa popcorn kanske?
Sen lägga mig i sängen och kolla på bella&tyra show och andra avenyn. Räknat ut att det kommer ta två timmar typ. Så efter det kanske jag fortsätter med designen. Men förut när jag skulle fixa en sak i menyn så förstördes den och jag fick inte tillbaka så som det var innan, så jag började om med menyn. -.-
Kanske lägger ut några bilder som vi tog idag sen. NICE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0