Sova? Inte än iallafall.

Haha, jag SKA köpa en ny kamera! Jag är nästan beroende av en, vad ska jag annars ta kort på allt med? När mobilkameran har typ en halv megapixel. Som turen är så går mitt abonnemang ut i augusti nästa år, men eftersom att jag ska förlänga de igen så kan jag välja en ny mobil redan i mitten av januari! Great!
Men iallafall förut så hade jag inget att göra så jag tog lite kort med pappas kamera då och nu har jag lagt in dom på datorn, så att det finns lite bilder här. Jag la inte bara in bilerna på mig, haha. Jag la in ALLA bilder från hela kameran. ;)




agaiiinrösa


Funderade förut på om jag skulle gå och lägga mig snart.. Men mina tankar ändrade sig så inte än iallafall.


R.






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0