Plattat hår, kvällsmat, snöänglar, Andra Avenyn.

Det blev så att jag plattade imorse (eller vid 12/13 tiden). Jag såg riktigt ovanlig ut tyckte jag själv.
Men sen har jag också varit ute i olika omgångar, så det har blivit blött och försvunnit lite allt eftersom.
Mamma har lagt in kvällsmaten i ugnen nu, så snart blir det mat! Hon har också pratat om att vi ska gå ut och göra snöänglar efter maten, jag trodde att hon skojade först och är fortfarande inte helt säker på om hon är seriös. Men om hon är det så hänger jag väl med ut. :)
Jag: Mamma menar du att vi ska gå ut och göra snöänglar på riktigt?
Mamma: Mm, jag känner för att vara lite Crazy.
ikväll
Äntligen! :)
Sista avsnittet av Andra Avenyn för iår är ikväll. 50 minuter kvar till det börjar.


R.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0