Min kamera fungerar igen!

För en stund sen satt jag och gnagde bort mitt röda naglack. Och nu har jag också lyckats fjäska till mig några bitar från lillebrors paradis låda. Det tog ett tag men jag lyckades till slut.
Nu ska jag strax gå in till mitt rum och lägga mig och kolla på film. Igår kväll började jag kolla på "Syskonen Baudelaires Olycksaliga Liv" och kollade klart på den imorse. Jag tyckte att den var jätte bra och spännande (fast än att den kanske var för yngre men jag gillade den ändå) Jag tror att jag har sett den filmen eller något liknande förut, för jag kände igen väldigt mycket i den.

Good News I think!

Förut kollade pappa ytterligare en gång på min kamera och han fick igång den! :D På julafton när jag märkte att den inte funkade så tryckte jag in ena sidan av den mockafjongen som åker ut när man ska ta kort, när pappa rättade till den så funkade den igen. Men varför funkade den inte först då, innan jag tryckte in den? Strunt samma, den funkar nu iallafall and I'm happy! :)



Idag har jag heller inte gjort något speciellt, dvs att jag inte har vart med någon eller så. Men dagen har gått rätt så fort ändå. Har bla åkt runt i bilen och kollat (samma som igår), sjungit väldigt mycket singstar, åkt pulka med bror, kollat på film osv. Men imorgon och på tisdag har jag saker inplanerat! :) Imorgon har jag tänkt att jag ska försöka få med kompisarna fram till stan och ev. köpa ett armband som jag såg igår.

R.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0