Julafton! ... min kamera? :(

Det blev lockigt hår idag.
Först var jag hos pappas släkt och åt mat och fick julklappar.
Sen åkte jag till mamma och firade med hennes släkt, är fortfarande kvar hos mamma och ska sova här.
Mina Julklappar:
Kläder, uggs, underkläder, pyjamas, webbkamera, godis, dagbok, singstarskiva, mysstrumpor, morgonrock, mysdress, pengar och pengar av mormor som jag ska ha till den nya singeldräkten (i discon).
För en stund sen när jag skulle lägga in bilderna från kameran in på datorn så märkte jag att mina kamera inte fungerade och det gör den fortfarande inte.. så jag tror att den är helt trasig. Detta är en liten katastrof.. :/ Så om jag inte får igång den på nått vis så har jag inga bilder från julafton 09.
Skit också!! Hoppas verkligen att jag får igång den! Annars måste jag spara till en ny. :O
Jaja.. God Jul iallafall. :)




R.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0