Dan före Julafton!

Idag har jag bla färgat håret , varit med pappa som handlade de sista julklapparna vilket jag också gjorde, träffat några kompisar.

Håret färgades från (enligt mig) orange/brun till mörkbrun. Nöjd.                                                             
När jag var med pappa så fick jag själv välja ut de julklappar som jag ville ha. Och jag (vi) handlade de sista julklapparna till annat folk.
Haha, jag och Cajsa fixade iordning Lovisa och Linneas (oseriösa) julklappar. Skriver inte vad det var.. Sen fick jag också en present från alla dom tre som också var väldigt seriös, eller inte. Det var väldigt kul iallafall.


Jag är hos pappa nu och internetet funkar inte på min dator så jag sitter vid hans, därför blir inte detta ett så jätte roligt inlägg precis. Men imorgon ska jag till mamma igen så då blir det bättre inlägg.


Julafton imorgon! <3

R.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0